Кезектен тыс педагогикалық кеңес
"Қазақ тілі" пәні қазақ сыныптарында және орыс сыныптарындағы "Қазақ тілі мен әдебиеті" пәні бойынша 5-8, 10 сыныптарда емтихан ұйымдастыру және өткізу туралы мектеп мұғалімдерімен кезектен тыс директор жанындағы кеңес өткізілді.
13. Бағалау критерийлері:
(оқыту қазақ тілінде жүргізілетін сыныптар үшін)
Оқу дағдысы | Бағалау критерийлері | Тапсыр ма реті | Дескриптор | Балл |
Оқылым | Берілген мәтіннен нақты ақпаратты табады және мазмұндау жоспарын құрастырады. | 2 |
| 1 |
Жазылым | - эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтап, өзіне таныс оқиға немесе кейіпкерді сипаттап не суреттеп эссе жазады. -жазылым мәтінін орфографиялық және пунктуациялық нормаға сай жазады. | 3 | -эссенің құрылымын (кіріспе, негізгі, қорытынды) сақтап жазады (1 балл); -мәтіндегі оқиғаны (кейіпкерді) сипаттап не суреттеп мазмұнын толық ашады (1 балл); -орфографиялық, пунктуациялық нормаға сай жазады (1 балл). | 3 |
Әдеби тілдің нормалары | Зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолданады. | 1 | -мәтіннен зат есім сөзді табады (0,25 балл); -әр септіктің жалғауын дұрыс қолданады (0,25 балл); - сауатты жазады (0,25 балл); -сұрақтарын қояды (0,25 балл). | 1 |
(оқыту өзге тілде жүргізілетін сыныптар үшін)
Оқу дағдысы | Бағалау критерийлері | Тапсырма реті | Дескриптор | Балл |
Тыңдалым | Мәтін тыңдап, сұрақтарға жауап береді | 1 | - сұрақтарға жауап береді; | 0,5 |
Айтылым | Тыңдаған мәтін бойынша диалогқа түседі | 1 | - жұбымен жұмыс жасайды; | 0,5 |
Оқылым | Берілген мәтіннен нақты ақпаратты табады және мазмұндау жоспарын құрастырады. | 2 |
| 1 |
Жазылым | - эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтап, өзіне таныс оқиға немесе кейіпкерді сипаттап не суреттеп эссе жазады. - жазылым мәтінін орфографиялық және пунктуациялық нормаға сай жазады. | 3 | -эссенің құрылымын (кіріспе, негізгі, қорытынды) сақтап жазады (0,5 балл); -мәтіндегі оқиғаны (кейіпкерді) сипаттап не суреттеп мазмұнын толық ашады (1 балл); -орфографиялық, пунктуациялық нормаға сай жазады (0,5 балл). | 2 |
Әдеби тілдің нормалары | Зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолданады. | 1 | - мәтіннен зат есім сөзді табады (0,25 балл); - әр септіктің жалғауын дұрыс қолданады (0,25 балл); - сауатты жазады (0,25 балл); - сұрақтарын қояды (0,25 балл). | 1 |
14. Байқау емтиханының қорытындыларына талдау жасау
3-кесте - Байқау емтиханына қатысушылар туралы мәлімет
Өңірі (қаласы, ауданы, мектебі)________________________________
Сыныбы | Білім алушылардың саны | Қатысқандар саны | Қатыспағандар саны, себебі |
4-кесте - Емтихан тізімдемесі
Сыныбы | Қатысқандар саны | Оның ішінде | |||
«2» | «3» | «4» | «5» | ||
5-кесте - Білім сапасы (пайыздық көрсеткішпен)
(оқыту қазақ тілінде)
Сөйлесім әрекеті | Қатысқан білім алушы саны | Оқу мақсаты коды | Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны | Сапа % | Үлгерім % | ||
төмен | орта | жоғары | |||||
0 - 39 % | 40 - 84 % | 85 - 100 % | |||||
Оқылым | |||||||
Жазылым | |||||||
Әдеби тіл нормалары | |||||||
Білім сапасы көрсеткішіне комментарий | |||||||
Сынып бойынша меңгерілген мақсаттар | Қиындық тудырған мақсаттар | ||||||
(оқыту өзге тілде)
Сөйлесім әрекеті | Қатысқан білім алушы саны | Оқу мақсаты коды | Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны | Сапа % | Үлгерім % | ||
төмен | орта | жоғары | |||||
0 - 39 % | 40 - 84 % | 85 - 100 % | |||||
Тыңдалым | |||||||
Айтылым | |||||||
Оқылым | |||||||
Жазылым | |||||||
Әдеби тіл нормалары |