About school » Страница 16 » ОШ №8 п.Гранитогорск
Zhambyl region әкімдігінің білім басқармасы
Меркі ауданы білім бөлімі
"№8 жалпы орта білім беретін мектебі"
Education Department of Merki district
Reception room :
+7(72632) 2-60-20
bookkeeping:
+7(72632) 2-60-20
Version for
visually impaired
"Сәлемдесу - тәрбиенің бастауы"
29
January
2024
"Сәлемдесу - тәрбиенің бастауы"
"Сәлемдесу - тәрбиенің бастауы" атты акция аясында сәлемдесу мәдениетіне, ізеттілікке, үлкенді сыйлауға тәрбиелеуге, әдептілікке, адамдармен қарым - қатынас жасай білуге, өз халқының салт - дәстүрін, мәдениетін, әдет - ғұрпын үйрете отырып, бойларына сіңіру мақсатында білім алушылармен "Сәлемдесу мәдениеті" тақырыбында дөңгелек үстел өткізілді. Мақсаты :   Schoolchildren әдептілік белгісі сәлемдесуден басталатынын түсіндіру, сәлемде де сұлу  сыр бар екенін білдіру.  Ойлау қабілетін, сыйластық
"Бсо такое теплопроводность? Как применяют теплопроводность?" тақырыбынды ашық сабақ өтіліді
25
January
2024
"Бсо такое теплопроводность? Как применяют теплопроводность?"
25.01.2024 жылы Бастауыш сынып пәнінің мұғалімі Мусалимова Л.С жаратылыстану пәнінен Бсо такое теплопроводность? Как применяют теплопроводность?тақырыбында 4"б" сынып оқушыларымен ашық сабақ өткізді.Сабақ барысында  оқушылар екі топқа бөлініп,сабақта топтық,жұптық,жеке жұмыс орындалды.
“Суретшілер табиғат құбылыстарын бейнелеу”тақырыбында ашық сабақ өтті.
22
January
2024
“Суретшілер табиғат құбылыстарын бейнелеу”тақырыбында ашық сабақ өтті.
22.01.24ж күні Көркем еңбек пәнінің мұғалімі Кемелбаева Н.Т. 4а сыныбында “Суретшілер табиғат құбылыстарын бейнелеу”тақырыбында ашық сабақ өтті.
"Оқуға арналған 15 минуттык үзіліс"
22
January
2024
"Оқуға арналған 15 минуттык үзіліс"
22.01.2024 жылы №8 ЖОББМ-гі кітапханасында оқушылар арасында "Оқуға арналған үзіліс" атты күнделікті 15 минуттық кітап оқу ұйымдастырылды.  Мақсаты : Оқырмандардың оқуға деген қызығушылықтарын арттыру, оқуды оқушы үшін тартымды ету. Оқу дағдыларын қалыптастыру. Сөздік қорын молайту. Іс -шараға 7"а" сынып оқушылары қатысты.
3"А" сыныбында "Зат Есім" тақырыбында ашық сабақ өткізілді
15
January
2024
3"А" сыныбында "Зат Есім" тақырыбында ашық сабақ өткізілді
 3"А" сынып оқушыларымен Қазақ тілі сабағынан "Зат Есім" тақырыбында ашық сабақ өткізілді.Ашық сабақ мақсаты мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру.Ашық сабағымды "Қазына аралы" ойыны арқылы бастадым.  Бұл ойында балалар сұраққа жауап беру арқылы қазынаға жетті.Сабағымды бағалауына "Домбыра "әдісін қолдандым.Себебі Өнер бөлімі болғандықтан және тиімді.Балаларға да қызық болды.      
Анкетирование младших подростков на отношение к школьным предметам.
12
January
2024
Анкетирование младших подростков на отношение к школьным предметам.
Цель анкетирования: выявить отношение учащихся к школьным предметам. Использована методика :  «Методика отношения к предметам»,  Л. Балабкиной С результатами проведенного анкетирования ознакомить кл.руководителей. Выяснить причины безразличного отношения к некоторым предметам.
4 б сыныбында қазақ тілі пәнінен "Аймақтар табиғаты" тақырыбында  ашық сабақ өтті
11
January
2024
4 б сыныбында қазақ тілі пәнінен "Аймақтар табиғаты" тақырыбында
Бастауыш сынып әдістемелік айлығына сай қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Смагулова Ф.К. 4 б сыныбымен ашық сабақ өтті. Сабақ барысында балалар белсенді қатысты. Білім алушылардың сөздік қорын арттыру мақсатында " жасырын суреттерді тап", "кім ақылды" әдістері пайдаланылды. Топтық жұмыста  "білім шыңы" әдісін ұтымды қолдана білді. Сабақ соңында аймақтарындағы табиғаттарын сипаттап сабақты қорытындылады.  "Ақылды үкі" әдісі бойынша әр оқушы кері байланыс жасады.    
09.01.2024ж. өткізілген мұғалімнің агрессивтілігін бағалау /А.Ассингер/ тестісі өткізілді мұғалімнің әріптестері және оқушылармен қарым-қатынас жасауд
10
January
2024
09.01.2024ж. өткізілген мұғалімнің агрессивтілігін бағалау
Teachersге өткізілген сауалнама нәтижесі ол кісілердің әріптестерінің көзқарастарымен санасатының көрсеті бір –біріне деген ой қарым-қатынастарының бәрі сыни тұғыда екеніде байқалады.Teachersдің агрессивтілігін бағалау барысында ол кісілердің көбі жоғары ұпайды жинағаның көруге болады мінездеріндегі қаталдылықтарында байқауға болады жәнеде өздеріне сенімді ұстаздар екенің аңғардық.