Кезектен тыс педагогикалық кеңес » ОШ №8 п.Гранитогорск
Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы
Меркі ауданы білім бөлімі
"№8 жалпы орта білім беретін мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72632) 2-60-20
Есепші бөлімі:
+7(72632) 2-60-20
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Кезектен тыс педагогикалық кеңес
09
февраль
2024

Кезектен тыс педагогикалық кеңес

"Қазақ тілі" пәні қазақ сыныптарында және орыс сыныптарындағы "Қазақ тілі мен әдебиеті" пәні бойынша 5-8, 10 сыныптарда емтихан ұйымдастыру және өткізу туралы мектеп мұғалімдерімен кезектен тыс директор жанындағы кеңес өткізілді.

13. Бағалау критерийлері: 


(оқыту қазақ тілінде жүргізілетін сыныптар үшін)

Оқу дағдысы

Бағалау критерийлері

Тапсыр

ма реті

Дескриптор 

Балл 

Оқылым 

Берілген мәтіннен нақты ақпаратты табады және мазмұндау жоспарын құрастырады.

2

  • әр абзацтан нақты ақпараттарды тауып жазады (0,5 балл);
  • мазмұндау жоспарын құрастырады (0,5 балл).

1

Жазылым 


- эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтап, өзіне таныс оқиға немесе кейіпкерді сипаттап не суреттеп эссе жазады. 

-жазылым мәтінін орфографиялық және пунктуациялық нормаға сай жазады.

3

-эссенің құрылымын (кіріспе, негізгі, қорытынды) сақтап жазады (1 балл);

-мәтіндегі оқиғаны (кейіпкерді) сипаттап не суреттеп мазмұнын толық ашады (1 балл);

-орфографиялық, пунктуациялық нормаға сай жазады (1 балл).



3


Әдеби тілдің нормалары

Зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолданады.

1

-мәтіннен зат есім сөзді табады (0,25 балл);

-әр септіктің жалғауын дұрыс қолданады (0,25 балл);

- сауатты жазады (0,25 балл);

-сұрақтарын қояды (0,25 балл).

 1



(оқыту өзге тілде жүргізілетін сыныптар үшін)

Оқу дағдысы

Бағалау критерийлері

Тапсырма реті

Дескриптор 

Балл 

Тыңдалым

Мәтін тыңдап, сұрақтарға жауап береді 

1

- сұрақтарға жауап береді;

0,5

Айтылым

Тыңдаған мәтін бойынша диалогқа түседі

1

- жұбымен жұмыс жасайды;

0,5

Оқылым 

Берілген мәтіннен нақты ақпаратты табады және мазмұндау жоспарын құрастырады.

2

  • Әр абзацтан нақты ақпараттарды тауып жазады (0,5 балл);
  • мазмұндау жоспарын құрастырады (0,5 балл).

1

Жазылым 


- эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтап, өзіне таныс оқиға немесе кейіпкерді сипаттап не суреттеп эссе жазады. 

- жазылым мәтінін орфографиялық және пунктуациялық нормаға сай жазады.

3

-эссенің құрылымын (кіріспе, негізгі, қорытынды) сақтап жазады (0,5 балл);

-мәтіндегі оқиғаны (кейіпкерді) сипаттап не суреттеп мазмұнын толық ашады (1 балл);

-орфографиялық, пунктуациялық нормаға сай жазады (0,5 балл).



2


Әдеби тілдің нормалары

Зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолданады.

1

- мәтіннен зат есім сөзді табады (0,25 балл);

- әр септіктің жалғауын дұрыс қолданады (0,25 балл);

- сауатты жазады (0,25 балл);

- сұрақтарын қояды (0,25 балл).

1



14. Байқау емтиханының қорытындыларына талдау жасау


3-кесте - Байқау емтиханына қатысушылар туралы мәлімет

Өңірі (қаласы, ауданы, мектебі)________________________________


Сыныбы

Білім алушылардың саны

Қатысқандар саны

Қатыспағандар саны, себебі







4-кесте - Емтихан тізімдемесі


Сыныбы

Қатысқандар саны

Оның ішінде

«2»

«3»

«4»

«5»














5-кесте - Білім сапасы (пайыздық көрсеткішпен)


(оқыту қазақ тілінде)

Сөйлесім әрекеті

Қатысқан білім алушы саны

Оқу мақсаты коды

Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %

төмен

орта

жоғары

0 - 39 %

40 - 84 %

85 - 100 %

Оқылым








Жазылым








Әдеби тіл нормалары








Білім сапасы көрсеткішіне комментарий

Сынып бойынша меңгерілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар




(оқыту өзге тілде)

Сөйлесім әрекеті

Қатысқан білім алушы саны

Оқу мақсаты коды

Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %

төмен

орта

жоғары

0 - 39 %

40 - 84 %

85 - 100 %

Тыңдалым








Айтылым








Оқылым








Жазылым








Әдеби тіл нормалары