Іс-шаралар » Страница 114 » ОШ №8 п.Гранитогорск
Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы
Меркі ауданы білім бөлімі
"№8 жалпы орта білім беретін мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72632) 2-60-20
Есепші бөлімі:
+7(72632) 2-60-20
Нашар көрушілер
нұсқасы
ҚР тәуелсіздігінің 30 жылдығы мерейтойына орай салтанатты құттықтау жиыны
15
декабрь
2021
ҚР тәуелсіздігінің 30 жылдығы мерейтойына орай салтанатты құттықтау
https://m.facebook.com/100057543815664/videos/994364661114375/?notif_id=1639933710163525&notif_t=nf_video_story&ref=notif
Республикалық бірыңғай  «Жас Ұлан» және «Жас Қыран» балалар мен жасөспірімдер ұйымына  қабылдау салтанатты жиыны өтті.
13
декабрь
2021
Республикалық бірыңғай «Жас Ұлан» және «Жас Қыран» балалар мен
   2021 жылдың 13 желтоқсан күні  Қазақстан Республикасы Тәуелсіздігінің 30 жылдық мерейтойына   және   Республикалық бірыңғай  «Жас Ұлан» ұйымының 10 жылдығына  орай және "Мен тәуелсіз елдің ұланымын!" атты «Жас Ұлан»  ұйымына  қабылдау салтанатты жиыны өтті. Аталған жиын өскелең ұрпақтың бойында патриоттық білім мен өзін-өзі жетілдіруге деген құштарлық, беріктік, Отан тарихына, Тәуелсіз Қазақстанның бүгіні мен болашағына деген жауапкершілікке тәрбиелеу мақсатында өткізілді.            5 сынып
"Зорлық-зомбылықсыз әлем" эссе байқауы
30
ноябрь
2021
"Зорлық-зомбылықсыз әлем" эссе байқауы
№8 жалпы білім беретін мектебінің 8-11 сынып білім алушылары арасында "Зорлық-зомбылық" он алтыкүндігіне орай "Зорлық-зомбылықсыз әлем" байқауы өтті. 
"Я слушаю, я понимаю" , "Эффективное общение в конфликтных ситуациях"
26
ноябрь
2021
"Я слушаю, я понимаю" , "Эффективное общение в конфликтных ситуациях"
В рамках месячника по укреплению психологического здоровья учащихся психологами ООШ #8 проведены тренинги с учащимися 7-10 классов на тему "Я слушаю, я понимаю" , "Эффективное общение в конфликтных ситуациях"с целью формирования умений, необходимых для разрешения сложных жизненных ситуаций; развития коммуникативных качеств и свойств личности; обучения адекватным способам выхода из конфликтных ситуаций.