Материалы за Июнь 2024 года » Страница 8 » ОШ №8 п.Гранитогорск
Zhambyl region әкімдігінің білім басқармасы
Меркі ауданы білім бөлімі
"№8 жалпы орта білім беретін мектебі"
Education Department of Merki district
Reception room :
+7(72632) 2-60-20
bookkeeping:
+7(72632) 2-60-20
Version for
visually impaired
» Материалы за Июнь 2024 года » Страница 8
«Жаз аруы-2024 ж» байқауы
06
June
2024
«Жаз аруы-2024 ж» байқауы
Күні:06.06.2024ж. Тақырыбы: «Жаз аруы-2024 ж» байқауы 06 маусым күні №8 жалпы орта білім беретін мектебінде "Балдәурен" мектеп жанындағы  жазғы сауықтыру лагері бойынша жоспарға сай «Жаз аруы-2024ж» байқауы ұйымдастырылып,көңілді ойындар ұйымдастырылды.
Я-модель
06
June
2024
Я-модель
6.06.2024г. Тема дня : «Я модель» конкурс По плану летнего оздоровительного лагеря «Балдаурен» в отряде «Дружба» было проведено: Утренняя зарядка (Ахметова Ж.Р.) П сихологический тренинг (Ковалева Л.Н.) Конкурс «Я модель» Цель: в ходе праздника достичь положительных эмоций, заинтерисовать всех ребят в участии; воспитыватьумение правильно выбирать себе одеждуи одеваться соответсвенно возрасту, развивать творческие способности, мышление, способствовать проявлению у ребят инициативы,
«Біз бәріміз балалық шақтанбыз...»
06
June
2024
«Біз бәріміз балалық шақтанбыз...»
«Біз бәріміз балалық шақтанбыз...» отбасылық фотосуреттер. Қолдан жасалған ашықхаттар. Скрапбуккинг техникасы, жасалу жолы. МАҚСАТЫ:  Оқушылардың қол өнерден білім деңгейін байқау, қызығуын арттыру,ізденуге тәрбиелеу. МІНДЕТІ: Скрапбуккинг шығу тарихымен таныстыру.                   Жасалу жолын түсіндіру.                   Керек құрал-жабдықтарды дайындау. 06.06.2024 күні отбасылық фотосуреттермен скрапбукинг жасаудан екінші сабағы өтті. Сабақта балалар жасалу техникасымен таныса отырып, өз
«Определение расстояний по географической карте»
06
June
2024
«Определение расстояний по географической карте»
6 июня  для учащихся  проводился  «Определение расстояний по географической карте.»  с целью развить и закрепить умение определять географические координаты, направления и расстояния по глобусу и карте.
«Час живописи (Painting hour)»
06
June
2024
«Час живописи (Painting hour)»
6 июня  для учащихся  проводился  «Час живописи ( Painting   hour )»  на английском языке с целью повысить интерес учащихся к изучаемому предмету, развить память, творческое воображение, ознакомить учащихся с английскими названиями известных английских картин. Жспомнить ране изученную лексику. 
Интернетсіз бір күн
06
June
2024
Интернетсіз бір күн
Күні: 06.06.2024ж. Тақырыбы: Интернетсіз бір күн     №8 ЖОББМ мектеп жанынан ашылған сауықтыру лагерінің «қызықты қазақ тілі» үйірмесінің  төртінші  күні. Ұйымдастырылған жоспарға сәйкес 6 маусым " интернетсіз бір күні " .  Сабақтың мақсаты Интернетке байланысты ақпарат жинақтау. Білімгерлердің алған білімдерін нығайту, тиянақтау, бір жүйеге келтіріп, тексере отырып қорытындылауға үйрету.     Бүгінгі " интернетсіз бір күні " атты пікір – талас ойыны сабағына «Google» тобы және «Қазақ» газеті
«Жазда кітап оқимыз»
06
June
2024
«Жазда кітап оқимыз»
 №8 ЖОББ мектебінің жанынең ашылған"Балдаурен" сауықтыру лагерініде жазда окимыз кітапханаға саяхат  «Мен болашақ оқырман» деген атпен кітапханаға саяхат жүргізілді.  Тақырыбы:  «Жазда кітап оқимыз» Мақсаты: а) оқушыларды кітапханамен таныстыру; ә) оқушылардың кітапқа деген қызығушылығын арттыру; в) кітапты сүюге, оны күтіп, таза ұстауға
«Біз бәріміз балалық шақтанбыз...»
05
June
2024
«Біз бәріміз балалық шақтанбыз...»
«Біз бәріміз балалық шақтанбыз...» отбасылық фотосуреттер. Қолдан жасалған ашықхаттар. Скрапбуккинг техникасы, жасалу жолы. МАҚСАТЫ:  Оқушылардың қол өнерден білім деңгейін байқау, қызығуын арттыру,ізденуге тәрбиелеу. МІНДЕТІ: Скрапбуккинг шығу тарихымен таныстыру.                   Жасалу жолын түсіндіру.                   Керек құрал-жабдықтарды дайындау. 05.06.2024 күні отбасылық фотосуреттермен скрапбукинг жасалу жолына түсіндірме сабағы өтті. Сабақта балалар жасалу техникасымен танысты.
«Ориентирование на местности. Ориентирование.»
05
June
2024
«Ориентирование на местности. Ориентирование.»
5 июня  для учащихся был проведен  «Ориентирование на местности. Ориентирование.» ,   где учащиеся определяли основные и промежуточные стороны горизонта, определяли азимут, строили план школы на планшетах используя условные обозначения.